جنجال آبگوشتی در آی سی یو

فهرست محتوا

آبگوشتی که در آی سی یو جنجال به پا کرد

یادداشت خبرنگار روزنامه صبح نو از رفتار یک اینفلوئنسر در بیمارستان خیلی زود به شبکه‌های اجتماعی رسید و دست به دست شد. او در بخشی از یادداشت نوشته است: «مادر خانم اینفلوئنسری به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان زیر دستگاه ونتیلاتور می‌رود. ایشان هم آبگوشت درست کرده و اصرار داشته که مادرم باید این آبگوشت را بخورد تا جان بگیرد و از پرستاران انکار که اصلا امکانش وجود ندارد.

مادر که به رحمت خدا می‌رود. او هم در صفحه اش فحش و ناسزا را به کادر درمان می‌کشد که نگذاشتید مادرم آبگوشت بخورد و گرنه خوب می‌شد!» حالا فالوئر‌های این خانم هم به دو بخش تقسیم شده‌اند؛ عده‌ای به کادر درمان ناسزا می‌گویند و آبگوشت را از دستگاه ونتیلاتور موثرتر می‌دانند و عده‌ای رفتار خود اینفلوئنسر را برایش یادآوری می‌کنند که از برگزاری هیچ مهمانی و مسافرتی دریغ نکرده است.

مقاله های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش شما

شما هنوز سفارشی ثبت نکرده اید.

بازگشت به منو مجموعه